Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę.

Naujienos

Jonavos autobusų naujienos

Mokymai, skatinantys sklandesnį bendravimą su klientu

Mokymai, skatinantys sklandesnį bendravimą su klientu

Gegužės 17 d. bendrovėje vyko klientus aptarnaujančių darbuotojų mokymai „Efektyvus klientų aptarnavimas bei stresinių ir konfliktinių situacijų valdymas“. Mokymų tikslas - formuoti mokymų dalyvių nuostatas ir suvokimą, skatinantį pozityvesnį, sklandesnį bendravimą su klientu, padedantį valdyti konfliktus, savo emocijas bei stresą. Mokymus vedė UAB „Sėkmės laboratorija“.

 

 

Nuotraukų galerija

Mokymai, skatinantys sklandesnį bendravimą su klientu
Mokymai, skatinantys sklandesnį bendravimą su klientu
Mokymai, skatinantys sklandesnį bendravimą su klientu
Mokymai, skatinantys sklandesnį bendravimą su klientu